Stap voor stap
MIJN WERKWIJZE
Een prettige werkwijze is een prioriteit van onze samenwerking. We volgen de volgende stappen:
- Introductie: We maken kennis met elkaar (evt. digitaal) en bespreken jouw online marketing uitdagingen. Ik stel veel vragen zodat ik een beeld krijg van jouw bedrijf en zo optimaal een advies kan geven over de te nemen vervolgstappen. Waar sta je nu? En waar wil je naar toe?
- Strategie: Op basis van het eerste gesprek ga ik aan de slag met een strategie. Ik zorg ervoor dat deze past bij jouw wensen en beschikbare middelen. Zo hebben we een pragmatische roadmap met de juiste tactische aanpak. We weten precies welke acties allereerst ondernomen moeten worden. Welke kanalen moeten we optimaliseren? Welke campagnes hebben we nodig?
- Campagne: Onze eerste online campagne gaat al snel live! Meestal is deze klein opgezet zodat we eerst alle learnings eruit halen. We verzamelen best practices voor de toekomstige campagnes die we na verloop van tijd zullen uitbreiden. Deze campagnes worden regelmatig geoptimaliseerd naar de beoogde doelstelling.
- Resultaat: Meer kwalitatief bereik? Meer websitebezoekers? Meer leads of conversies? Onze samenwerking werpt zijn vruchten af en we behalen een mooi resultaat. Uiteraard laten we het hier niet bij zitten en we bespreken hoe we nog meer succes kunnen behalen.
Wil je meer weten over mijn diensten? Een overzicht van mijn online marketing diensten zijn vind je bij ‘Mijn Aanbod‘.
Twijfel je? Neem gerust contact op, dan bespreken we vrijblijvend de mogelijkheden. De espresso staat klaar!
INTRODUCTIE
Kennismaking en bespreken van jouw online marketing doelstellingen.
STRATEGIE
Samen maken we heldere plannen voor optimaal online resultaat.
CAMPAGNE
Online marketing campagnes gaan live en worden volgens afspraak geoptimaliseerd.
RESULTAAT
Succes, rapportage en evaluatie. Ontkurken we de champagne?!
Voor iedere onderneming een passende oplossing
Wat is jouw grootste uitdaging?
"Ik wil beter zichtbaar zijn bij de doelgroep!"
Awareness fase: Zichtbaarheid is belangrijk, in social media posts maar ook in Google ads. Bereik jouw doelgroep op de juiste manier en zorg voor het eerste contact met jouw bedrijf. Kennen ze jouw bedrijf al?
"Ik wil meer kwalitatieve websitebezoekers!"
Consideration fase: Hoe zorg je dat je doelgroep jouw website bezoekt en zich gaat oriënteren? Voor dit online marketingspel zijn diverse tactieken om dit slim aan te pakken.
"Ik wil betere leads / meer conversies!"
Decision fase: In de besluitvorming fase wordt de aankoop of inschrijving gedaan. Hier moet je goed aanwezig zijn! Maar hoe doe je dit goed?! In deze fase is een goede kosten-opbrengsten balans van belang.