Stap voor stap
MIJN WERKWIJZE
Een prettige werkwijze is een prioriteit in onze samenwerking. We volgen de volgende stappen:
- Introductie: We maken kennis (eventueel digitaal) en bespreken jouw online marketinguitdagingen. Ik stel veel vragen om een goed beeld van jouw bedrijf te krijgen, zodat ik een optimaal advies kan geven over de vervolgstappen. Waar sta je nu, en waar wil je naartoe?
- Strategie: Op basis van ons eerste gesprek ontwikkel ik een strategie die past bij jouw wensen en beschikbare middelen. Zo creƫren we een pragmatische roadmap met de juiste tactische aanpak. We weten precies welke acties als eerste ondernomen moeten worden, welke kanalen geoptimaliseerd moeten worden en welke campagnes nodig zijn.
- Campagne: Onze eerste online campagne gaat snel live! Meestal zetten we deze kleinschalig op, zodat we eerst alle leerervaringen eruit halen. We verzamelen best practices voor toekomstige campagnes, die we na verloop van tijd zullen uitbreiden. Deze campagnes worden regelmatig geoptimaliseerd om de beoogde doelstellingen te behalen.
- Resultaat: Meer kwalitatief bereik? Meer websitebezoekers? Meer leads of klanten? Onze samenwerking levert mooie resultaten op. Uiteraard stoppen we hier niet; we bespreken hoe we nog meer succes kunnen behalen.
Wil je meer weten over mijn diensten? Een overzicht van mijn online marketingdiensten zijn vind je bij ‘Mijn Aanbod‘.
Twijfel je? Neem gerust contact op, dan bespreken we vrijblijvend de mogelijkheden. De espresso staat klaar!

INTRODUCTIE
Kennismaking en bespreken van jouw online marketing doelstellingen.
STRATEGIE
Samen maken we heldere plannen voor optimaal online resultaat.
CAMPAGNE
Online marketing campagnes gaan live en worden volgens afspraak geoptimaliseerd.
RESULTAAT
Succes, rapportage en evaluatie. Ontkurken we de champagne?!
Voor iedere onderneming een passende oplossing
Wat is jouw grootste uitdaging?
"Ik wil beter zichtbaar zijn bij de doelgroep!"
Awareness fase: Zichtbaarheid is belangrijk, in social media posts maar ook in Google ads. Bereik jouw doelgroep op de juiste manier en zorg voor het eerste contact met jouw bedrijf. Kennen ze jouw bedrijf al?
"Ik wil meer kwalitatieve websitebezoekers!"
Consideration fase: Hoe zorg je dat je doelgroep jouw website bezoekt en zich gaat oriƫnteren? Voor dit online marketingspel zijn diverse tactieken om dit slim aan te pakken.
"Ik wil betere leads / meer conversies!"
Decision fase: In de besluitvorming fase wordt de aankoop of inschrijving gedaan. Hier moet je goed aanwezig zijn! Maar hoe doe je dit goed?! In deze fase is een goede kosten-opbrengsten balans van belang.


